Emocinio streso valdymas

Streso valdymas apima įvairias technikas ir strategijas streso įveikimo įgūdžiams tobulinti. Yra sukurta daug relaksacinių technikų, kurios paskatintų atsipalaidavimo atsaką. Vieną ar kitą atsipalaidavimo būdą įvaldęs žmogus jaučiasi turintis daugiau išteklių susitvarkyti su įvairiais stresoriais, todėl įvairūs gyvenimo įvykiai rečiau vertinami kaip keliantys stresą.

Visą lapkričio mėnesį ketvirtadieniais 17 valandą psichologė Rasa Ragažinskienė veda emocinio streso valdymo praktinius mokymus. Užsiėmimų metu  aptariami ir išbandomi kai kurie metodai, padedantys atsipalaiduoti.

Progresuojanti raumenų relaksacija (įtemptų raumenų atpalaidavimas) – veiksmingas būdas tiek įtampos, streso valdymui, tiek fiziniams negalavimams (pvz.: galvos, skrandžio skausmai) spręsti. Raumenų įtampa – dažna streso pasekmė. Relaksacijos metu raumenys (raumenų grupės) palengva įtempiami ir staiga atpalaiduojami, sutelkiant dėmesį į skirtingus pojūčius, susijusius su raumenų įtampa ir atpalaidavimu. Praktiškai išbandžius šį metodą, užsiėmimų dalyviai džiaugėsi, kad įgijo įgūdžių susitvarkyti su bloga nuotaika ir nemiga.

Kviečiame registruotis dalyvauti emocinio streso valdymo užsiėmimuose lapkričio 23, 30 ir gruodžio 21 dienomis.

Data  Registracija
2017-11-23 REGISTRUOTIS
2017-11-30 REGISTRUOTIS
2017-12-21 REGISTRUOTIS

Trakų VSB informacija