Sveikatos rekreacijos ir kultūros erdvė Trakuose – Rugpjūčio 2 d. programa

VIETA – erdvė už Trakų kultūros rūmų (Vytauto g. 69).

NEMOKAMAI! Sąmoningo kvėpavimo (rytietiško rebefingo) sesija ir gerų santykių su mama, vaikais ir partneriu atstatymo technikos.

LAIKAS – 10.00 – 13.00 val. (ateiti 10 min. anksčiau)

Bendraudami tarpusavyje žmonės sukuria tam tikrus ryšius – mentalinius, emocinius ir fizinius, per žodžius, emocijas ir mintis. Pasakyti žodžiai, išsireiškimai ir neigiamos emocijos dažniausiai labai veikia aplinkinius ir gali sukelti stresą, neigiamai paveikia santykius ir sveikatą.

Viena iš technikų – tai raktinės frazės, kurios gali neutralizuoti susiformavusias negatyvias programas, baimes ir padėti susitvarkyti pašlijusius santykius su mama, vaikais ar partneriu bei pagerinti sveikatą.

Rebefingas – tai kvėpavimo technika, padedanti pasiekti harmonijos būseną ir valyti kūną, mintis ir jausmus nuo streso. Rebefingo seanso esmė tokia, kad žmogus, dalyvaujant rebefingo specialistui, kvėpuoja ritmingu vientisu kvėpavimu. Energija tokio seanso metu išlaisvina žmogų nuo įtampos ir susikaupusių stresų.            

Užsiėmimo programa:
1.         Praktiniai patarimai, pasiruošimas.
2.         Rebefingas – sąmoningo kvėpavimo sesija.
3.         Gerų santykių su mama, vaikais ir partneriu atstatymo technikos.

Ką turėti ir kaip pasiruošti:

Turėkite jogos kilimėlį ir pledą, judesių nevaržančius rūbus, geriausiai kelnes. Būkite bent 1,5 val nevalgę ir 1val. negėrę.

Užsiėmimą veda Sigitas Povilaitis, kuris kaip rebefingo meistras pagal rytietišką sistemą dirba nuo 1996 m. Jo pravedami rebefingai yra stiprūs ir efektyvūs. 30 metų dirba netradicinės medicinos ir parapsichologijos srityje. Jis yra sertifikuotas vienas pirmųjų Reiki meistras Mokytojas Lietuvoje pagal Reiki Usui Shiki Ryoho natūralią sistemą. “Reiki asociacijos” steigėjas. S. Povilaitis ir kiti Reiki specialistai kartu su Nacionaliniu vėžio institutu vykdė projektą „Reiki pagalba sergant krūties vėžiu“.

Dalyvių skaičius ribotas. Norėdami dalyvauti, registruokitės el.paštu: sigitas@netradicineterapija.lt

__________________________________________

NEMOKAMAI! Emocijų ir būsenų valdymas, taikant M. Čechovo aktorių ugdymo pratimus.

Užsiėmimo metu nesąmoningus mūsų kūno procesus bandysime paversti sąmoningais. Darysime psichofizinius pratimus bei lavinsime vaizduotę, net jeigu jos ir „neturime“.            

LAIKAS – 13.00 – 16.00 val. (ateiti 10 min. anksčiau)

Užsiėmimo programa:
1.         Trumpas įvadas apie M. Čechovo pratimus.
2.         Pratimai, žaidimai, vaizduotės lavinimas.
3.         Bendras aptarimas.

Ką turėti ir kaip pasiruošti:

Turėkite judesių nevaržančius rūbus. Nieko daugiau ruoštis nereikia.

Užsiėmimą veda Artūras Dubaka – aktorius, M. Čechovo metodo mokytojas. Mokėsi JAV oficialioje M. Čechovo metodo asociacijoje. Šiuo metodu dirbo su vaidybos studentais Lietuvoje ir Škotijoje, taip pat šį metodą pritaikė, dirbdamas su sveikstančiais nuo perdegimo ir priklausomybių žmonėmis.

Dalyvių skaičius ribotas. Norėdami dalyvauti, registruokitės el.paštu: arturasdubaka@gmail.com

__________________________________________

NEMOKAMAI! „Čiulbantys deimantai“ (#kavos meditacija)

Tai – viena stipriausių praktikų pasaulyje, pasižyminti unikalumu ir pritaikymu kasdieniniame gyvenime. Leidžianti pajusti jos efektą ir pokyčius – ČIA IR DABAR momente.

LAIKAS – 16.00 – 18.00 val. (ateiti 10 min. anksčiau)

Šios praktikos metu dirba septyni, o ne penki žmogaus pojūčiai (uoslė, klausa, regėjimas, skonis, lytėjimas bei intuicija ir visaapimantis žinojimas – dar neatrasti sugebėjimai). Jos metu įdarbinami visi žmogaus fiziniame, emociniame, dvasiniame kūnuose esantys energetiniai centrai. Ši praktika tinkama tiek suaugusiems, tiek vaikams.

Kavos meditacija skirta tiems, kas:

  1. Nežino kas tai yra, bet nori išbandyti.
  2. Nori suprasti ir įvaldyti pačią stipriausią pasaulyje meditacijos (darbo su savimi) praktiką.
  3. Nori turėti kasdieninį įrankį savęs harmonizavimui ir greitam balanso (energijos) atstatymui.
  4. Nori įgyti imunitetą stresui, nerimui, baimėms, vidiniams demonams ir kt.
  5. Nori pats valdyti save ir nelaukti, kad valdytų kas nors kitas.

Ką turėti ir kaip pasiruošti:

  1. Atsinešti “skanų” puodelį.
  2. Atsinešti šiltą gėrimą (kavą, arbatą, vandenį ar kitą mėgstamą).
  3. Turėti raištį ar skarelę ant akių.

P.S. Jei užmiršite „skanų“ puodelį, šiltą gėrimą ar raištį ant akių, nesusiminkite – pasistengsime Jums pagelbėti.

Užsiėmimą veda JANA (Janina Džiautienė) kartu su sertifikuotomis “Čiulbantys deimantai” / #kavosmeditacija fasilitatorėmis.

Jana yra laimės trenerė, pokyčių ir streso valdymo ekspertė, kvėpavimo terapeutė, Human Balance™ system mediatorė, Holotropinio, Vivation, Cigun, TaiChi, sąmoningo kvėpavimo sertifikuota saviugdos trenerė, “Laimės formulė” studijos įkūrėja ir “365 dienos Gėrio ir džiaugsmo link” bei daugelio kitų programų autorė ir mokytoja, emocijų paleidimo vedlė, praktinių patyriminių stovyklų, Iššūkių/ Challang’ų moterims vedėja, motyvatorė, Lietuvos trasnpersonalinės psichologijos ir psichoterapijos asociacijos prezidentė, Lietuvos Taidzičiuan Asociacijos valdybos narė.

Apie visa tai ir dar daugiau galite rasti FB: @laimesformule.lt arba www.laimesformule.lt

Dalyvių skaičius neribotas. Norėdami dalyvauti, registruokitės el.paštu: info@laimesformule.lt

__________________________________________

NEMOKAMAI! Savireguliacijos metodas „Raktas“

Įvaldę savireguliacijos metodo „Raktas“ principus, galima per 5min. suvaldyti stresą ir atgauti vidinę laisvę bei sveikatą. Sužinosite, kaip galima panaudoti streso energiją naudingai.

Metodas „Raktas“ – tai pagal efektyvumą analogų pasaulyje neturinti streso valdymo technika

LAIKAS – 18.00 – 20.00 val. (ateiti 10 min. anksčiau)

„Rakto“ metodas padeda:

  1. Padidinti pasitikėjimą savimi ir savo jėgomis.
  2. Įgauti atsparumą stresui, įvaldant streso adaptacijos metodiką.
  3. Sustiprinti sveikatą ir imuninę sistemą per organizmo savireguliacijos mechanizmus.
  4. Per keletą minučių atsistatyti, esant didelei fizinei ir protinei perkrovai.
  5. Lengviau, greičiau ir geriau išsimiegoti.
  6. Greitai atsipalaiduoti, išeiti iš vidinės įtampos, išsaugoti proto aiškumą ir pasitikėjimą savimi ekstremaliomis sąlygomis.
  7. Bet kuriuo momentu įvertinti savo pasirengimą sėkmingai veiklai, nusistatyti, ar esate įsitempę.
  8. Lengvai ir greitai sukelti meditacijos būseną, valdyti motyvaciją.
  9. Išsilaisvinti nuo susikaupusios įtampos ir įspūdžių, t.y. patekti į būseną, kuri prilygsta mėnesiui atostogų.

Užsiėmimo programa:

  1. Pratimai, kurie leidžia lengvai ir greitai atsipalaiduoti bet kokiomis sąlygomis.
  2. Metodo „Raktas“ streso testas – įtampos indikatorius.
  3. Sinchrogimnastika, kurią atliekant bent 5 minutes per dieną, palaikysite aukštą kūrybinį ir fizinį tonusą be papildomų tonizuojančių priemonių.
  4. Prieš užsiėmimą ir po užsiėmimo reikės užpildyti anketą apie savijautą.

 Ką turėti ir kaip pasiruošti: Turėkite jogos kilimėlį ir pledą, judesių nevaržančius rūbus.

Užsiėmimą veda Lolita Verdi – astropsichologė, numerologė, koučerė, metodo `“Raktas“ sertifikuota trenerė. 20 metų eina saviugdos ir savęs pažinimo keliu.

Lolita Verdi socialiniuose tinkluose:

https://www.instagram.com/lolita.verdi_astrologer/
https://www.facebook.com/lolitaverdiastrologer/

Apie „Rakto“ metodą spaudoje:

https://laikas.tv3.lt/lt/info/14166/raktas-5-pratimu-manksta-gelbstinti-stresinese-situacijose/
https://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/svarbu/sveikatos-rakto-2013-pranesejas-prof-halijevas-tam-kad-zmogus-sugebetu-pats-visko-pasiekti-privalo-buti-atsipalaidaves-515-371653
http://www.ve.lt/naujienos/visuomene/psichologija/kaip-perkrauti-smegenis/

 Dalyvių skaičius ribotas. Norėdami dalyvauti, registruokitės el.paštu: seminarai.lietuvoje@gmail.com

__________________________________________